Bizde doğudayız 40 bin tl canım ne fazla ne eksik dümdüz uzman çavuşsa eğer ama astsubaysa rütbe va derken biraz daha artıyo. Ama kardeşine talip olduğuna göre gençtir zaten henüz yenidir meslekte. Bence de maaşından çok asıl kendine şu soruyu sorsun asker eşi olabilir miyim bunu kaldırabilir miyim diye çünkü maddi açıdan rahat edebilir belki ama asker eşi olmak hiç kolay değil hastalıktan sürünsen bile yalnız başınasın her şartta her koşulda yalnız kalabilir bunun bilincinde olmalı