marscicegi yorumunuzu gördüm yazmak istedim. Aynen dediğiniz gibi oldu 5 yıl önce evimi dizdim. Eşim bir süre işsiz kaldı evim kira neyse başvuru yaptım sosyaş yardıma evime geldi. Kadının dediklerini yazıyorum.
Evinizde çift televizyon
Bilgisayar ve keyfi olan kahve makinesi var eviniz gayet yüksek standart 😅 ee dedim eşim işsiz sigortam yok, sağlık güvencem yok, üzerime araba ev arsa vs yok, kiradayım.
Ne dedi biliyor musunuz
Kayınvalidenle otur 😅 güldüğüme bakmayın lütfen