hayalperest__ iyide bakış açıları saçma bikere,illa dökülen boyası sıvası çıkmış evin olmasına gerek yok ki bu devirde bu pahalılıkta ,beş yıl önce diyelim ki dizdin evini mis gibi ,e şimdi memleketin durumu ortada para sıkıntısı yaşayınca tek tek berjer koltuk halı tabak mı satmamizi istiyorlar ,değişik bir mantık,benim evim standart seviyede, gelen kadında hic evimi incelemedi bence baktiysa bile neyim var neyim yok bakmamistir koltuğun ucunda oturdu. Yazdı sordu kaydetti gitti