anneoldumben48 nazlii1_ bi yere deyince aklım çıkıyor zaten. Durduğu yerde sızlıyor şu anda :(( o nedenle evdeyken üstüme bi şey giymiyorum 1 haftadır. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 🙏
nazlii1_ anneoldumben48 benimde başıma geldi en zoru yaralı halde emzirmek ağlaya ağlaya emzirirdim ya, mecbur emzirmek zorundasın birde memenin boşalmasi lazım 🥺🥺 Allah acil şifalar versin inşallah
anneoldumben48 Fasulye12 hayır yarın emzirme danışmanıyla bi görüşeceğim. Hangi bölüme gitmem gerek bunun için
Katun anneoldumben48 emzirme danışmanına başvurun mutlaka. Doğru pozisyonda emzirdiğinize emin misin birde
Minikkualam anneoldumben48 Rica ederim Tam olarak hatırlamıyorum ama baya uzun sürdü sanırım 40 ı çıkmaya yakındı ama hala bazen sağ göğüs ucunda acıma oluyor nedenini bilmiyorum 🤷♀️