anneoldumben48 Merhaba sevgili anneler. 25 günlük bir bebeğim var. Emzirme konusunda ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum. Meme başlarımda çatlağı çoktan geçen yarık diyebileceğim yaralarım oluştu. Görsel için kusura bakmayın ama böyle olup iyileşen olmuş mudur diye ekliyorum. Benim hiç umudum yok iyileşeceğine dair çünkü 😥 bebeğimi keyifle emzirmek istiyorum ama acısı ciğerime işledi resmen. Ama el mahkum acısa da emzirmeye devam. Bunun dışında bir de bir mememde meme başının kenar kahverengi kısmında süt kabarcığı çıktı. Ele gelen bi şişlik var altta. Onu nasıl geçirebilirim. Tecrübesi olanlar lütfen yazsın ](🙏😥😥ç
Burcuervaada anneoldumben48 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun garmastan pomat al vazelinle Hindistan cevizi yağ ile sür istersen sadece onu sür ama çabucak iyileştiriyor .ama sakın yıkamadan bebeğinizi emzirmeyin . Ben çareyi bununla buldum 2. Bebeğimde ve çok çok iyi geldi etrafımdaki arkadaşlarıma da önerdim onlar da memnun kaldılar . Siz de bir deneyin insallah sizede şifa olur
Kubracigimm anneoldumben48 Sol üstteki üç çizgiye tıklayın Oradan resim yükleme Sayfaya girince yüklemeye başlaya basıp ya anlık çekim ya da galeriden yükleyin Resim yüklenince linkini kopyalayıp Bu posta yapıştırın
Kgn_021222 anneoldumben48 ben bütün emzirme dönemimde yani memem alışana kadar diyelim ne zaman meme verecek olsam göğsümü ıslattım ,doğduğundan beri ya zemzem ya da kendi sütümle ve hiç yara görmedim ,kuru meme vermeyin sürekli emmedne önce siz ıslatın 🥰
Minikkualam anneoldumben48 Benimde çok yara oldu bildiğin kabuk bağladı ucu emzirirken yerleri tekmeliyordum lansolin kullandım şükür atlattım o günleri Allah iyilik versin inşallah bi an önce geçer 🙏🏻🙏🏻
anneoldumben48 Lansinoh, garmastan, ayva çekirdeği jeli. Zeytinyağı, karbonatlı su bunlar denediğim yöntemler. Ama işe yaramadı. Bebeğim kısa süre emip memede uyuya kaldığı için günün büyük çoğunluğu emzirme ile geçiyor bir de :(
anneoldumben48 Burcuervaada üçünü karıştırıp mı süreceğim, garmastan ı tek başına denedim ama bi işe yaramadı :(
anneoldumben48 Kubracigimm evet ilk etapta onu kullandım ama içinde süt birikiyordu ve hava alamıyordu meme başı o yüzden bıraktım bi süredir. Hava alması gerekiyormuş iyileşmesi için. Ben de bi şey giymeden duruyorum 1 haftadır ama o da işe yaramadı. Kalkan aldım denedim hava alması için o da işe yaramadı. Zaten günde 40 dk dan fazla kullanılmaması gerekiyormuş
Burcuervaada anneoldumben48 evet sürebilirsiniz bi pamuğa yada peçeteye vazelin Hindistan cevizi koyun bolca göğsünüze de garmastan pomad sürün diğerlerini diğer üzerine kapatın hem yarayı geçiriyor Hemde meme ucunu elastik hale getiriyor yumuşacık yapıyor
Kubracigimm anneoldumben48 doğrudur. Yara aşamasında kullanmadım ben ilk başta kullandım yara üzerinde de iyi oluyor diye duymuştum o yüzden sordum.
nazlii1_ anneoldumben48 geçmiş olsun emzirdikten sonra kendi sütünüzü biraz daha sıkıp meme ucunda gezdirin gümüş kapak kullanmadım ben silikon göğüs ucu kullanıyodum ama bi sure sonra havasiz kalıp daha cok acıtıyordu. Göğüs pedi takın kıyafete sürtmesin ucu. Eğer göğüsünüzde sertlik varsa duş alıp sağım yapın. Birde ben ilk zamanlar yarım kundak yapıp öyle emziriyordum ve emzirme minderi varsa çok daha rahat oluyor. Siz güzelce yaslanın bı yere ayaklarınızı uzatın. Siz rahat olursanız bebekte rahat olur. Kendinize ve sütünüzü güvenin gelcek diyin hep kötü düşünmeyin sakin ve dinlenip bol su için 🙏
anneoldumben48 Kgn_021222 tamam bu önerinizi dikkate alacağım, bunu okumuştum bir yerde ama her seferinde düzenli yapmadım
Kgn_021222 @“Kgn_021222”#p274458 Oylesinebirisi ama gardrop uygulaması da kargoda büyük ürünleri sattırmıyor onu da söyleyeyim bilginiz olsun olaki satarsanız boşa gitmeyin kargoya geri gönderiyorlar
anneoldumben48 nazlii1_ bi yere deyince aklım çıkıyor zaten. Durduğu yerde sızlıyor şu anda :(( o nedenle evdeyken üstüme bi şey giymiyorum 1 haftadır. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 🙏
Minikkualam anneoldumben48 Rica ederim Tam olarak hatırlamıyorum ama baya uzun sürdü sanırım 40 ı çıkmaya yakındı ama hala bazen sağ göğüs ucunda acıma oluyor nedenini bilmiyorum 🤷♀️
Esrafrkn anneoldumben48 lan olin diye bi krem var tamamen doğal bı ürün ve etkısı büyük o kabarcık bende de olmuştu masaj yaptım geçmişti