merveyyoruuk annesi o sadece ağlayarak iletişim kurabiliyor seninle , dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar onların işi de zor maalesef 😊 onunla konuşmaya çalış her an , dünyanın en güzel şeyi aslında kalbini karartma . Benm kızımda 23 günlük ,çok mızmız . Bende çok korkmuştum psikolojim bozuldu hala öyle hep huzursuzum ama ona yetememe korkusu , masum bakışlarını görünce ağlıyorum yani ama bu günler geçicek 4 aydan sonra biraz daha rahatlayacaklar . Geçici bişey olduğunu düşün kendini rahatlat