Bizde 2,5aylığız ilk 1ay çok zor geçti bendr senn gibiydim ve ablama taşınmıştım o zamanlar
sonradan kendi evime geçince kızımın huyunu suyunu öğrenmeye başladım çok zor oldu bu ay kolik bir bebeğim var çnkü. Ara sıra annem ablam geldi birazcık uyuyayım die.Gece onların yanındq kaldı ben uyudum ama inan gece uykuda bile özledik kızımı şimdi gülmeye başladı yavaştan o tepkisi dünyaya bedel
kabullenmen lazım canım yoksa atlatmak çok zor
Bu zor zamanlar geçecek hep böyle olmayacak ya eski hayatımza tabiki döncez sadece biraz sabır. Ben her bunaldığılda Allahım sana şükürler olsun evlat aratmadın sağlıkla kucağıma almayı nasip ettin diorum kızımı kokluyorum sakinleşiyorum