Deletedmom78654 bir yaşında kestirdim, oğlum var. Yakınımda ihtiyacı olan birisini bulmak zor olduğu için yeryüzü doktorları derneği diye bir dernek keşfettim, onların vasıtasıyla ihtiyacı olan ülkelerde kesildi kurban inşallah. Erkek bebeğe iki tane olduğunu bilmiyordum buradan öğrendim, inşallah ayrı ayrı kesilmesinde sakınca yoktur.