Deletedmom78654 40 ı çıkınca sünnetini yaptırdık daha eve gelmeden hemen kestirdik. Benim anne tarafım hayvancılıkla uğraşıyor hemen dayım kesti bide adağım vardı onu da kesti engelliler okuluna bağışladık. Erkek için 2 tane diyorlardı hocaya sorduk durumu olan yapar dedi. Akikaya gücü yetmeyenin yapmasına gerek yok yani gücü olanında gönlünden ne koparsa