Urazkom bana 3 aya kadar göz muayenesi yaptırman lazım dediler. görmesinde sıkıntı yoktu, nesneleri takip ediyordu ışığı algılıyordu diye götürmicektim sonra sağlık ocağı doktorum bir bebeğin 1 aylık göz muayenesinde doğuştan kataraktla doğduğunu hemen ameliyatla dahada ilerlemesini önleyip ortadan kaldırdıklarını söyledi. 2 aylıktı koşa koşa götürdüm valla, sadece görüp görmediğine bakmıyorlarmış yani, zaten 6 aylıkken bir sonra hersene 1 kere 7 yaşına kadar düzenli kontrole çağırdı. 7 yaştan sonra görmüyorum, gözüm ağrıyor falan diye derdini anlatabildikleri için şikayet olursa gelirsin demişti