lilamor Teşekkür ederim 🌼
Sonunda doğurdum ama beklediğim gibi olmadı, ikinci doğumumdu . Kızımı özel hastanede yaptım çok güzeldi hiç birşey hissetmedim, oğlumu Bilkent’te yaptım herşeyi hissettim acı yoktu ama ağrı hissettim, ameliyat sırasında kustum fena..
Ama doktorlar ve hastaneden gayet memnun kaldım🙂