Geçmiyor geçmiyor salgın mi var ne bilmiyorum kısim 3 haftadır ishal geçip geçip başlıyor kusma ishal karın ağrısı 1 yas antibiyotik bitirdik geçmedi probiyotik toz zingo kulallnfik geçmiyor bu nasıl illet bişey doktora gidiyorum her defasında serum takip gönderiyor en son flaggly yazdılar 4 gün olacak kullanıyorum hala aynı kusma ishal devam yatış talep ettim tahlil su kaybı vs sonuçlara göre yatirmadilar ama geçmiyor napacagimi şaşırdım benim gbi yaşayan var mı bu durumu bu nasıl bı salgın koronadan Beter 😭