Peliina [silindi] En sevdiğim ve sevmediğim özelliğim aynı. Dobra bir insanım. Kimseden lafımı çekmek açık açık fikrimi söylerim ama bazende bu yersiz oluyor, patavatsızlığa dönüşüyor. “Burada demeyeydim iyiydi” diyorum kendi kendime. Onun dışında uyumlu bir insanımdır çok severim bu huyumu. Hemen hemen her ortama uyum sağlayabilirim, herkesle iletişime girebilirim. Çevre edinmemi çok kolaylaştırır bu huyum.
Duygusaljelibon_ [silindi] en sevdiğim huyum ; dobra oluşum yalanı asla sevmem doğalımdır içim neyse dışım odur herkese güvenmem sevmediğim özellik ; aşırı kafada kurgularımın oluşu kocamı kıskanıyor olmam ndkdkdk herşeyi kafaya takarım sildiğim zaman kimseye merhamet etmem silerim ağzına da ederim kdkdkfkf
elifcicek_07 En sevmediğim. Çok açık sözlüyüm sus işte sinirliyim agresifim cahile tahammülüm yok kin tutamıyorum ağzıma s..salar iki gün sonra yüzüme güldüklerinde rol yapmaya başlıyorum iyiymişim gibi En sevdiğim. Çok duygusalım çok iyi niyetliyim çok tatlı kalpliyim elimde avucumda ne varsa iyiye hayıra dağıtsam evi arabayı üzerine yapsam falan :)
atlassmoms [silindi] merhametliyim, kin tutmam En sevmediğim huyumda çok fevriyim çok açık sözlüyüm bide biri bi yerde kavga etse görsem onu bende yardım amaçlı koşturuyorum hiç sevmem bu huyumu annem hep başına birşey gelecek der 😂
Mom_122 Sevdigim; kibar ve nezaketli bir insan olduğumu düşünüyorum. Sevmediğim daha çok var🤣 çabuk sinirleniyorum ve kararsız bir yapım var
Ocakalti [silindi] sevmediğim huylarım insanları kırmaktan korkuyorum, herseyi içime atıyorum, beynim çok düşünüyor çok konuşuyor 😔😏
Rana1234 En sevdiğim özelliğim :iyimserim, sabırlıyım, En sevmediğim özelliklerim,:Çok takıntılıyım, tutarsızım, dengesizim, sulugözüm,
Annisvebebisi En sevdiğim insanlara enerji, umut, ilham verebilmem. En sevmediğim aşk konusunda çok saf olmam , her şeye inanmam.
Theeaslann [silindi] bu ptavatsızlık size kötü yanları oluyor mu bunun üstesinden gelmek için bişey yapıyor musunuz benimde bu huyum var eşimle artık çözemiceğim sıkıntılarım oluyor bu huyumla ilgili
AviL06 [silindi] En sevdiğim; Merhametli-Vicdanlı, Yapıcı, Dürüst olmak En sevmedigim; Sinirlenince ağır konuşuyorum, Kafaya takma durumum 🤦🏻♀️🌹
Cennetkokulum___ [silindi] Sevdiğim özelliklerim;Sadık,okumayı araştırmayı ve yeni yerler görmeyi seven birisiyim(fakirlikten yaşadığım şehirden dışarı çıkamıyorum orası ayrı dkdjdj) Sabırsız ve inatçıyım çok sinirlenirsem kinciyim bu ozelliklerimi sevmiyorum.
Gmznr2909 [silindi] sevdiğim özellikle için bir şey diyemem elbet vardır da En sevmediğim fazlasıyla asosyal olmam aliskanlik havyani olmam yeniliklere hoc açık değilim konfor alanimdan cikamamam aslında yıllardır bu beni hiç rahatsız edmiyordu ama maalesef oğlumu olumsuz etkileyeme başladı o da benim gibi yabani olmaya başladı en çok bu huyunu bana benzememesini istiyordum ama en çok bu huyu benziyor
Minnakordek [silindi] anı yaşamayı seviyorum yaa iyiki böyle bı huyum var pat diye telefona sarılıp aman resim çekeyim falan yok bende sadece kızımın anını ölümsüzleştirmek istiyorum kalan herşey yaşandığı anda kalsın bana Özel olsun 😊 sevmediğim huyum ise fazla tahammül ediyorum insanlara son damla taşana kadar bende herşey sessiz sakin oluyor
canimmmoglummm [silindi] en sevmediğim özelliğim enayiliğim çünkü sürekli iyi niyetim suistimal ediliyor😅
senapulim [silindi] En sevdiğim Çöl merhametliyim.ne kadar zarar görürsem görüyum kimseye kıyamam, Kin tutmam, Küs kalmam, Elim açıktır En sevmediğim Çok sinirliyim hemen sinirlenirim sonra çok pişman olurum