[silindi] En sevdiğim; Yenilikçiyim, atiğim, özveriliyim, herkesle iletişim kurabilirim 💜 En sevmediğim; Sabırsızım(bazı konularda), patavatsızım 🤦♀️
UmudumOlsun [silindi] en sevdiğim; Sevdiklerime aşşırı kıymet vermek (aile)💫 En sevmediğim; Sabırsız,çabucak sinirlenme ve öfkeyle bağırmak 🥴
Barlasveannesi23 uynakbalina en sevdiğim aşşırı gğzel laf sokarım🤣🤣 En sevmediğim çok sabırlıyım ve bazen kötü olmamak için yada kalp kırmamak için hep içime atarım susarım😑
[silindi] uynakbalina Aydınlanma yaşadım diyorsun 😄😄 Şu an sadece Rüzgar Uyumadığı zaman ağlıyorum o kadar benden de geçmiş 🤓
-_Esra_- [silindi] En sevdiğim gerçekçi olmam En sevmediğim her şeyi mükemmel yapmaya çalışmak (çok yoruyor) birde her şeye sinirlenmek
Berfin_yldz [silindi] En Sevdigim Huyum: Kimseye Kendimi Ezdirmem Özgüvenliyim Herkesle Irtibar Kurabiliyorum Girişkenim En Sevmediğim Huyum:Çok Aşırı İnatçıyım İstediğim Birşeyin Anında Olmasını Istiyorum Bi Zaman Sonra Yapılırsa Istemem 😀🤭Hemen Herşeye Çok Çabuk Kırılıyorum Çok Çabuk Agliyorum
_The_ANA_ [silindi] Sevdiğim Elalem ne der, falanca ne yapmış hiç umursamam. Yaptığım işi en iyi şekilde yaparım Sevmediğim Fazla gerçekçilik beni bazı konularda katılaştırdı.Örneğin yaşlı ölümüne üzülmem. Duygusal yaklaşmam. (Hepimiz doğduk yaşadık öleceğiz mantığı) Bebek ve hayvanlar dışında pek duygusal bakmam insanlara
Aryakus2828 [silindi] en sevdiğim: ögrenmeyi seviyorum yeni olan herşeye hazırım En sevmediğim: bana yapılan kötülükleri çabuk unutuyorum yel beyinlimiyim acaba 🤣
hilal1606 En sevdıgım özelliğim, girişkenım hemen herkesle iletişim kurabılıyorum, okurum,araştırırım,her ortama ayak uydururum En sevmediğim özelliğım, çok duzenlıyım, içimde bişey tutamam herkesın yüzüne söylerım, ve istediğim bısey anında olsun isterim
balakininannesi [silindi] En sevdiğim merhametli ve güleryüzlü olmam yani öyle olduğumu düşünüyorum En sevmediğim huyum üzüldüğümde ve sinirlendiğimde daha lafa başlamadan ağladığım için kendimi ifade edememem