Ebruli1212 Gizlioznee aynı dediğiniz gibi gece sıkıntı yok. Ama gündüz de uyumayinca olmuyor hiç bişey yapamıyorum başından ayrilamiyorum bir oğlum daha var inşallah geçici bir süreçtir böyle devam ederse yandık
Ruzgarperisi Aysbl benimki 30 mayis tatlı bir kız. Babasıyla aynı gün doğdu. Ama bana benziyor😂 büyük 19 aylık kızım ise babasinin kopyası.copy past yapıp çıkardım😂😂
Aylnnaaky Hayalimmom benim de kızım 24 mayıs da doğdu ama henüz dönmüyor dönmeye de çalışmıyor sizin nasıl
Omermuazannesi42 aslanesra_ zeytinyagin içine karanfil ezin sonra buzdolabına bekletin beyaz hale gelip jel olunca kaşindikca sürün