1 Mayıs ta doğurdum. Üst iki köpek dişleri şişmiş durumda çok huysuz akşam uykuya geçerken aşırı zorlanıyoruz bide sürekli emmek istiyor bazen saat başı bazen 2 saatte bir
O her istediğinde emziriyorum ama ben çok yoruldum gündüz dert değil de gece çok zor oluyor
Var mı bi önerisi olan ne zaman düzelir ya da alışkanlık mı yaptı ne yapmam gerekiyor