kimbuanonim benim kızım 23 aylık öyle kendi kendine gülüyor mesela gece uyutmaya geçiyorum kahkaha atarak gülüyor ne geliyor aklına bilmiyorum bu ara iyice şüphelerim arttı çocuk doktorumuza göstermeyi düşünüyorum ilk önce ama sonuçtan da korkuyorum..Daha şüphelendiğim bir sürü şey var ismine çok nadir bakıyor etkinlik yapmak istiyorum ilgisi hep başak yerde odaklanamıyoruz tam konuşamıyoruz 2 kelimelik cümlelere geçemedik bilmiyorum..Ama sizin için biraz erken takip edin hareketlerini biraz daha.