Geçen gün birinden bı ekran gören bide tavuk tüketen çocuktan otizm şüphesi duyulmalı diye duydum ama emin olmadim şükürler olsun çocuğumdan otizm şüphem falan yok ama tavuk yediğinde çok seviyodum ve organik de almıyodum pahalı oluyo diye artık belki organik alırım emin olamadım gönül rahatlığıyla çocuğum tavuk yiyo protein aliyo diye var olan sevincimiz bile kalmadı ya of🥺