Gokturk_ akayaa00 bugün pazar da yarın sıcak olacağı söylendi ama bu hava nasıl ısınır ki baya soğuk 🙈😀
Dido01 nevakus kış insanı olan ben şuan bu havadan mutluluk duyuyorum sıcaktan nefret ettiğim için yaza küstüm maalesef 😂 ama cidden birden soğudu hava tam hastalık havası
Gokturk_ sarmaliklahana bizim burada baya soğuk oluyor akşamları hatta oğlana yelek giydirdim inceden bende çorap falan giydim 😀
sarmaliklahana Gokturk_ ooooo sonbahara geçiş yapmışsınız sız 🤭 biz hala balkon kapısı svık üstümüz başımız acık yayıyoruz geviş yapamadık 🤭😄
Skylifee006 Gokturk_ ankara ya kış geldi 😂 bu ne soğuk resmen artık deri ceket giydim dondum yani. Ben mi fazla üşüyorum 😂
Ruzgarperisi Gokturk_ bizden baya uzak orası. Memleketten bir arkadaşım evlenip oraya gitmisdi.yani kv orda oturuyordu. Sonra Moskova’ya gectiler