minikoglummmmm Gokturk_ ahh keske burda da yağsa yağmur çevre temizlenir di heryer toz içinde Adıyaman 🥀
Gokturk_ akayaa00 bugün pazar da yarın sıcak olacağı söylendi ama bu hava nasıl ısınır ki baya soğuk 🙈😀
Minikkusuumm Gokturk_ evet ben yozgatliyim ama en son 18 yaşında falan gitmiştim oldum olası sevmemisimdir neresinde otuyorsunuz
Ruzgarperisi Gokturk_ bizden baya uzak orası. Memleketten bir arkadaşım evlenip oraya gitmisdi.yani kv orda oturuyordu. Sonra Moskova’ya gectiler
Sonsuz32 Gokturk_ dün akşamdan beri gökgürültülu bugünde gökgürültulu samsun gökgürültü su oldukca ev sallaniyoru sanki gokyarilmis gibi