Metehand ben de tecrübesiz weebabynin tek renk tutma yeri olmayan emzikleri var ya onlardan almıştım ama aşırı sertmiş kullanmadık bebeğimin çenesi yorulacak beni emmeyecek diye korktum, sonra hastaneye giderken alelacele yine (başka marka olmadığı için) wee babynin 0-6 ay emziğini aldım. Ama mümkünatı yok oğlum ağzında tutmuyor atıyor damaklı olduğu için. Ve oğlum 2aylığı da geçti geç kaldım sandım tutması için. En sonunda ebebekte uçlarını inceleme fırsatı buldum ve Philips Avent aldım bugün bebeğim tuttu ve uykuya emzik sayesinde geri daldı 🤩
Normalde uyku arasında uyandığında emzik tutmadığı için memeye tutup dalınca uyandırmadan geri uyutmaya çalışıyordum genelde de biçimsizce ve hareketsizce yanında uzanıp mememi vermeye çalışıyordum kucağıma alınca uykusu açılmasın diye tam bir kabustu yani. Doğru emziği bulmak önemliymiş 😄 1 yaşına kadar kullanılması tavsiye ediliyor zaten bu gibi durumlarda sakinliğini koruması için ama uzun süre kullanılırsa damak sorunu oluyormuş, hayat kurtarıcı olacak bence sizin için de 🙏🏻