Metehand doktorumuz emzik verilmesini öneriyor Amerikan pediatrist derneği de emziği öneriyor çocukların ani ölüm riskini yüzde 80 oranında azalttığı için. Benim bebeklerim ikiz küvezde kaldığı süre boyunca emzik istediler ve götürdüm emdiler. Şimdi de veriyorum huzursuz olduğunda çok ağladığında susuyor altını alırken rahat aliyorum. Bir de meme reddi yaşamazsınız emzik verirseniz bu bilgi yanlış bir bilgi. Bir arkadaşim var bebeğime emzik vermedi şimdi bebeği 8 aylık ve annesini emzik gibi kullanıyor. Siz de demişsiniz her elini ağzını götürdüğünde emziriyorum diye. O şuanda bin pişman emzik vermediğine bilginiz olsun. Karar sizin kararınız 💖