Htcypc 2 bin. Karttan çektirecektim IBAN dan at dedi açıkçası hafta sonu olduğu için gönderdim ama gitmedi ben de saçım böyle olunca canım çok sıkıldı geri iptal ettirdim eşime normalde bugün paranın elimde olması lazımdı ama ben saçım böyle olduğu için göndermedim hakkına mı girdim bilmiyorum bu konuda beni çok düşündürüyor düzelttirmek için gideceğim ama eski yaptığı ombreler kadar güzel olmayacak onu biliyorum Yalaşap düzeltilmiş bir şey yapılacak bunun farkındayım ve sürekli gittiğim tanıdığın bildiğin bir kuaför kadın. şeytan aklıma giriyor gitme parayı da gönderme diyor bir yandan da diyor git düzeltebildiği kadar düzeltsin parayı ver