irem12 saçınızın açılan komşuna kendi saç renginizde geçiş yapacaksa kabul etmeyin çünkü önce güzel gözükecek ama sonra akacak ve alttan sarılar yine çıkacak..koyu olman yeri açarak geçiş yapabilecekse onu yapsın..çokta yukarıdan açılmış ama dediğim gibi sarı kısma yaparsa akacak başka bir kuaförden de mutlaka fikir alın öyle gidin derim