Nehir19 ah ahh meme ucun yok diyeni duyunca içim yaniyor benim. 2bucuk aydir sagarak veriyorum bende ayni durumdayim ilk haftalar aman aman bi sut bekleme canim. İkinci ayda cok artiyor süt. Bende oyle oldu en azindan. Ben mamada verdim ilk is mama aldik cunku 3.gun gekdi benimde oda gunum 3 ogunu ancak sut verebildim gerisi mamaydi. Sonra sagdikca sagdikca cogaldi sadece anne sutu suan