Nehir19 çok normal,sezeryan sonrası herkesin böyle..zor zamanlar ama atlatınca çok rahatlıcaksın.Öncelikle kaşıkla zor olur mama vermen şırıngayla seni emerken ağzının kenarından yavaş yavaş mama ver.Hem bu arada senide emmiş oluyor hem karnı doyuyor.15 gün sonra medela calma biberon var meme reddi yapmıyor onunla verebilirsin mamayı günde beş veya 6 kez..onun dışında sürekli emzir.Biraz yorucu oluyor ama sürekli emzirmek zorundasın alışması için..Arada sağ gögüslerini.Bestlak damla kullan bol su birde her gün taze olarak bir litre suya 1 keçiboynuzu bir elma bir tarçın bir kuru incir biraz kuru dut bir karanfil iki tane kayısı atıp kaynat 5 dk.sonra altını kapatıp bir tatlı kaşığı rezene at.. demlendikden sonra süz gün içerisinde tüket.bunu hergün yap, anne sütünü artırıyor, diyetisyen tarifi ben çok faydasını gördüm.kahvaltıda yumurta gün içerisinde badem ceviz ye..inan zamanla artıcak.sonra mamayı günde 3 düşür 2.ayına kadar 30cc 2.aydan sonra 60cc 3.ayda günde bir kere yatarken 60 yada 90cc şekilde mama takviyesi yapıp sürekli emzirirsen, gögüslerininde terbiye olduğunu göreceksin sütünde bebegine yetecek sende rahat ediceksin.Gögüs yaran olmaması için avent gögüs kalkanı ve garmastam pomad eczaneden..kalkanı 2 ay sonuna kadar hiç çıkarmadan takman gerekiyor.Ben bu şekilde atlattım.inşallah faydası olur sanada