Benim bebeğim 41. Haftada doğdu fakat sarılık olduğu için 2 gün küvezde kaldı. Bunun için doktor rop muayenesi istedi çünkü sarılık için uygulanan mavi ışık tedavisi gözlere zarar verebiliyormuş. Biraz acılı bir muayene bebek için eğer yeni doğmuşsa gözüne tel gibi bişey koyup bakıyolar ama işlem 1 dk falan sürüyor. Sonra biraz kızarıklık oluyor ama ağlamasıda oda Kısa sürede geçiyor. Bence yaptırın aklınızda kalmasın..