Ben 39+5 te doğum yaptım , pediatristin yaptığı tüm göz muayeneleri sorunsuz ama ilk 3 ayda göz doktoru kesin öneriyorum , bizim uzmanlığımız göz değil götürmekte fayda var demişti , bu hafta 3 aylık oluyor , götüreceğim göz doktoruna , ne olur ne olmaz