pprensesannesii 4.5 aylık sleepy kullanıyoruz. Ben memnun değilim. Çok taşma yapıyor, bezin yanları küçük o yüzden bağlarken sorun oluyor, hareketlendiğinde yanlar kısa olduğundan bez oynuyor. Pişik yapmadı ama ben ıslak mendili sadece çişte kullanıyorum onudada ıslak mrndili yıkıyorum. Kakada popoyu hep su ile yıkıyorum. Yani pişik olmaması bence bezden çok sizin elinizde. Stok yaptım bitsin goon a geçmeyi düşünüyorum yorumları çok iyi