Bebekten bebeğe değişiyor bence. Ben Yenidoğanken bezde ve ıslak mendilde molfix kullandım sonra 2 aylıkken bim bezi kullandım şimdi yine molfix kullanıyorum. Kaka yaptığım da hemen değişiyorum. Çişli bezi 3-4 saate bir değişiyorum. Pişik için bez kadar ıslak mendil de önemli bence