Ayfa1608 ileri boyuttaydı kortizonlu kremle tedavi edip sonrasında la roche kullandım hala kullanıyoruz egzamamız alerji sebepliydi alerji mamasına geçince düzelmişti bunu zibilyon tane doktorun anlaması 5,5 ay sürdü mustela stelatopia ve bepanthol sensiderm bize pek yaramamıştı şampuan olarak da bioderma atoderm kullanıyoruz