Ayfa1608 bebeğim 1 aylık olduğunda başladı egzama şu an 1 yaşında, çocuk doktorları bu durumdan pek anlamıyor çünkü egzamanın da çeşitleri var atopik, seboreik vs gibi. Bizim hala sürüyor ve tüm vücutta. Eğer istanbul da yaşıyorsanız Prof.dr. Ahmet Akçay var ona götürebilirsiniz ya da online görüşme de sağlıyor. Bize nişastalı suda bekletip öyle yıkayın demişti çok faydasını gördük onun dışında mustela stelatopia kullanıyoruz şampuan krem vs olarak