Emralpakcn gerçekten psikolojik olarak hiçbir yiyemiyorum artık ya dokunursa diye.kızım da kilo alımı yavaşladı alerji mama almıyor sadece emziriyorum ama sütüm yeterli gelmiyor,zaten doğum kilosu 2500. yemin ederim kaç doktora götürdüm kimse net bişey söylemiyor.Önce Süt ve süt ürünlerine alerjisi var dediler sonra yok çoklu besin alerjisi olabilir. Alerji mam almayınca doktor tekrar normal mamayı deneyelim verdim bu sefer kızım ishal oldu tekrar kestim.Ben de kafa yiyeceğim ve kızımın durumuna çok üzülüyorum. Siz mama kullanıyor musunuz?