Xyz23 sadeturkvatandasi haklısınız termometre almak lazm İstanbul çokta soğuk olmuyor tabi ama ben çok üşüyorum herkesi kendim gbi sanıyorum 😁
Xyz23 aynenncnmmm tulumun kalınlığı inceliği mesela çok soğuk evlerde 2.5 tog kalınlık almak lazm gbi
Zeliff Xyz23 Ankaradayız. Terlemiyor ama sıcacık oluyor. Lcw nin tulumu bizdeki çok kalın değil rahatsız etmiyor
Ipek-kizin-annesi Xyz23 bizim kiz alışık o yüzden rahattı bu senede aynı alicam tam bedeni alıyorum o sebeple de olabilir gayet rahat ediyor