Xyz23 kızım Kasım doğumlu. 0,5 togg ile kışı geçirdik 😀 içine giydirdiklerim; çıtçıtlı body, alt üst uzun kollu bacaklı pijama takımı. Tabi bu kış çok soğuk değildi Bursa. Evimiz de 22 derecelerde oluyordu. Bu sene kendi odasinda uyuyacak inşallah, odası daha serin olduğu için 1 togg alırım diye düşünüyorum. Şöyle düşünün; siz gece nasıl yatıyorsunuz? pijamanızin üstüne örttüğünüz yorganın kalınlığına yakın bir uyku tulumu iş görür. Bebekler için olan uyku tulumlarının materyalleri ısıyı daha fazla muhafaza ettiği için yorgan kadar kalın olmasına gerek yok. Umarım yardımcı olmuşumdur.