Atssssss000 seizetheday ben sadece sactan cok korkuyorum ya🥲 yarin deniycem insallah yapabilirim teşekkür ederim 🫶🏻
Umisko Atssssss000 bizde de aynı , ben yıkarken şarkı söylüyorum , üzerini giydirene kadar da hiç susmuyorum , öyle çözdük ağlama işini , yoksa sinir krizi geçiriyordu :)
Tubagrsf Atssssss000 evet filenin üstünde tek elle tutun mis gibi yıkayın ben de iki aydan sonra başladım şimdi altı aylık mis gibi yıkıyorum 🥰
Severimkizimi Atssssss000 kızım doğduğundan beri tek yıkıyorum bazen file takip yıkardim bazen dusakabinin içine havlu sererdim o şekilde rahatça yikardim banyo yapmayı çok severdi hala çok seviyo şuan 14 aylik günde en az 5 defa banyo yapiyoruz:)
Nergistml Yaptırabilirsin korkma kendine güven 1 aylıktı tek başıma banyo yaptırdığımda ve ilk kez banyo yaptırdım annem yaptırırdı banyosunu
Nergistml Atssssss000 Bir anda gelen cesaret perileri sağolsun 😂 Rica ederim anne olunca herşey yapıyor insan 🥰