Jeliboonn oğlumun 1 yaş dogum günüyle mevlüdünü bir yapmıştım hediyelik olarak kedi maması dagıtmıstık magnet yaptırsam ya boş boş dolapta duracaktı ya da bi köşeye atılacaktı çiçekleri de çok sevenler dısında kimse bakmıyor ama güzelliğine güzel tabiki begendiyseniz yaptırın içinizde kalmasın