Ferah16 kızımın ateşi 2.dozda ilk dozdan daha çok çıktı çok korktum ateş dusurucule dusmedi dusa soktum dolven verdim öyle düştü geçti yarın 3.doz var onuda yaptırıcam başka yaptrmıcam inanın cok korkuyorum kedinin tırmaladıgı yer coktan gecti ama halen aşıya devam kafamı karıştıran bu aşı zarar verirmi cocuga cok ates halszlik yapıyo 2.dozda nabzıda yukseldi cunku ondan korkuyorm