Kızlar merhaba,
Dün 23 aylık kızımı sokak kedisi tırmaladı ve kuduz aşısı yaptılar. Bu sabahtan beri ateşi var. 38 39 ları bile gördük. Düşüyor tekrar yükseliyor. Açıkçası biraz endişe ettim. Daha üç doz aşı daha yapıcaklar her dozda böyle mi olacak? Sizde de aşı ateş yaptı mı, ne kadar sürdü? Her dozda ateş oldu mu bi de? Cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🙏