Ervaduha Doğumdan sonra bende aynı durumdayım. Kafamı kaldıramıyorum. Devamlı vücudumda bir belirti arar oldum. Kaç doktora gittim. Bir şey yok diyorlar. Tansiyonum çıkıyor acillik oluyorum. Öleceğim zannediyorum. Bu kadar belirti nasıl psikolojik olabilir aklım almıyor. Gözlerim bile mahvoldu.