Rzgrglm
tek çocuk hiç çocuk
İki çocuk az çocuk
Üç çocuk karar
Dört çocuk zarar derler 😄 katılıyor muyum? Hayır 😇
Allah korusun onu şu sebepten soyluyorlarmis, başına bir sey gelirse başka çocuğun yok… Bir aile dostumuzun kızı 16 yaşında araba kazasında vefat etti, aile perişan, arkada bir oğlan kardeşi kaldı. Kızı da hep tek istemişlerdi ailesi, oğlan istek dışı olmuştu. İyi ki olmuş bak, tek çocuk hiç çocuk dedi bir büyük… O zaman aydınlandım.
Allah hepimizin evladina, sağlıklı uzun ömür nasip etsin, bizlere de bu ömre şahitlik etmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻