Açılın üç çocuklu anne geldi.
Arkadaşlar, biz çok çocuklu anneler de tek çocuklu iken vaaaooğğaağa oluyorduk tek çocuğumuza karşı ve sizin dediğiniz gibi 46637282 çocuğa bedel olduğunu düşünüyorduk. Ama hiç iki çocuğumuz olmamıştı ki, nereden bilecektik??
İşte tam o esnada ikinci, üçüncü çocuklar girince hayatımıza anladık, tek çocuğa bakmak hiçbir şeymiş…
Hiç miş diyemeyiz.. Çünkü hiç çocuğun olmama durumuna göre elbette ki ayağına eline dolanan bir bebiş söz konusu.
10 tırnak keseceğine 20 tırnak
1 üstbaş giyindireceğine 2 üstbaş
1kez yedirip işe güce dalacağına 2 bitmeyen yeme seansı
Her şeyin x2leşme hali…
İsterse kolik olsun, isterse huysuz olsun bu tek çocuğumuz, Misal;
Ortanca çocuğum ileri derece alerjik, huysuz, huzursuz, kolik… Kısacası zor çocuk.
Son çocuğum pamık adeta.
Tek ortanca çocuğumla uğraşmak mı daha zor
Son çocuğum gibi iki çocuğum olsa mı daha zor deseniz bir tane olsun bizim olsun derim. Anladınız siz mevzuyu