Mommmssss95 benim de aynı zamanlarda dehşet dökülmeye başlamıştı dahiliyeye gittim ben doğumdan sonra demir hapımı kullanmadım ona bağlamıştım dökülmeyi meğer sebep bambaşkaymış postpartum tiroidi olmuşum hamilelik ve öncesinde böyle bir sıkıntım yoktu doğum sonrası bir çok bayanda olabiliyormuş siz de bir dahiliyeye gidin belki başka bir mineral eksikliğiniz vardır