Mommmssss95 bu hemen her annenin yaşadığı bir şeymiş, hamilelik döneminde hormonlar sebebiyle saçlar çoğalıyor dökülme azalıyormuş hakikaten bende de öyle olmuştu, doğumla beraber hormonlar normale dönmeye başlayınca da hamilelik boyunca dökülmesi gerektiği halde dökülmeyen saçlar dökülüyormuş. Yani işin Aslı zamanında dökülmeyen saçlar hormonlar normale dönünce dökülüyormuş o yüzden tedirginlik yaşamayın bende de 3-3.5 aylıkken bebeğim başladı dökülme şu an 4 aylık olduk hala devam ediyor ama açıkçası takmıyorum bebekle vs ilgilenmekten buna kafa takacak çok zaman da olmuyor bir yandan da 😅🥴