Perianasi atlassmoms outletlerde daha çok çeşit var. Genelde büyük avmlerde outletler oluyor. Etrafınızda varsa bakın derim. Nette fiyatlardan daha düşük oluyor hatta
atlassmoms Perianasi evet avmden baktım ama hiç çeşit bırakmamışlar ki veya ay bırakmamışlar herşeyi almışlar😀
Ezoo355 atlassmoms dün yaptık civilden alışveriş. Yaaa mükemmel kombinler vardı biraz abarttım alışverişi ama daha da yapabilirdim sanırım :))
uynakbalina atlassmoms dün değil evelsi gün lcw ve civilden aldım bişeyler 1500 küsür tuttu lcw world karta kasada 150 tl indirim veriyor
Ozice37 Ben de genel de civilden alıyorum internet sayfasına da bakabilirsiniz orda da indirim oluyor daha geçen aldım bende hatta :)
Nehir-Poyraz atlassmoms ha bide Instagram da enucuzbebek diye bi sayfa var malları güzel ve uygun orayada bakabilirsiniz
uynakbalina atlassmoms bak mük indirim var e bebekte, cigitin kalitesi de çok güzel orda da güzel indirim oluyor bak derim
uynakbalina atlassmoms hepsiburada da us polo assn markalı ürünlerde sepette %60 indirim başlayacak 12-3 arası yazlıklarını da şimdiden alabilirsin 😄
papatyam-34 atlassmoms ben Lc wakiki ve e bebekten aldım o kadar hoşuma gittiler ki dolabı açıp açıp bakıyorum azcık serin olsa da giydirsem diye 😂😂😂
papatyam-34 atlassmoms evet mağazadan aldım ben nedense internetten alınca beden tutturamıyorum oğluma bide içime sinmiyor kumaşı resimden anlayamıyorum penye mi yoksa daha kalın mı 😂 görerek almak daha çok hoşuma gidiyor 😂