atlassmoms pembeayakkabilikiz ay evet mantıklı civil oturduğum yerde yok ben bakamıyorum bi arkadaş daha yazmış indirim var diye de kız insanlar kapının önünde yatıyor gibi herşeyi bitiriyolar😂
Zeynepefem atlassmoms 1 2 parça bişey bakim dedim bende şimdi lcw den 2700₺ tuttu ki bu daha yarısı hersey ne kadar pahalniyor böyle 😬
nescafebagimlisi atlassmoms bende geçen hafta lcden yaptım çark kuponu verdi %40 3 buçuk falan tutuyordu kuponla 2000 e geldi baya aldım bir şeyler
witcher nescafebagimlisi Ayy çok şanslısın her gün %40ı gözlüyorum ama çıkmıyor 😀 herseyde geçerli miydi %40 peki? Limit var mıydı?
tuanamoms_07 atlassmoms ben hm den yaptım hala favorilerime eklediklerim var onları da alıcam hm çok güzel kaliteli öneririm.
Missbuss Zeynepefem dolapta gıcır gıcır montlar 200 300. 400 500 e dünya markaları var. Az önce bot aldım adidas 380. Şimdi de mont bakıyorum. Zara ve carters beğendim, biri 150 biri 180. Dandik lcw almaktansa böyle yıpranmayan parçalar için bakabilirsin.
tubiiik_ atlassmoms evet 350 den başlıyor 800 za kadar cıkıyo malesef benm aldıgımda 100 tl bişeydi hatta 60 tl ye takım bile almıstım lcw den şimdi yaz alıaverişi yapıyorum indirim buldukça
witcher atlassmoms Hm çok güzel ya geçen sene kışlıkları hep hmden aldık esnek kumaş uzun süre giyiyor tarz olarakta seviyorum ama bu sene baktım çok pahalı sanırım lcwde kupon kovalıcaz 🤦🏼♀️
nescafebagimlisi witcher ay sorma hiç aklımda alışveriş yoktu yanlışlıkla çevirdim bende beklediğimde hiç gelmiyordu hemen değerlendireyim dedim sanırım % de olan indirimler falan geçersiz oluyor
atlassmoms witcher bana da kupon geliyor giriyorum ama daha çok fiyat yükseliyor anlamadım ben bu işi
gmzshn atlassmoms Ben genelde yazın kışlık kışın yazlık alırım çok hesaplı olur. İlla yeni sezon olmasına gerek yok BG mağazası var çok kaliteli ordan indirimleri takip edip alıyorum. Yine de biraz pahalı kaçıyor ama çok kaliteli