Denoos Melmus Sabah ve akşam katı gıda öğlen meyvemiz Meme tatmin etmezsse 2 defa formül mama alıyo çünkü sabah 7 de ayakta Ama günde 7 defada emzirmeye çalışıyorum Gecede sadece anne sütü Katı gıdayı yatmadan 1 saat önce katı gıda olduğu için rahat yattığından ve kusmıcağından emin olmam lazım ❤️
Zuleyhadere YavuzAli33 maşallah ben bir türlü öğğn işini pek beceremiyorumöplen kahvaltısını veriyorum sonra yatıp kalkıncada çorba veriyorum arada beni emiyor sabah ve yatmadan öncede mama yapıyorum akşam meyve püresi öğlen arada kefir vs
YavuzAli33 Zuleyhadere kuzucuk halinden memnunsa kilo alımı da yerindeyse pek de önemli değil aslında 🥰bizimki anne sütü almıyo bide ne mutlu size anne sütü de veriyorsunuz 👏🏻
Zlhaanne Zuleyhadere 2 hafta önce 10 gün kullandık antibiyotik şimdi tekrar vermek istemiyorum napicam bilmiyorum ya
Aslananne1 GSevilay65 sağlıksız şimdilik verilmesi bana hiç uygun gelmedi en az 4 yaş beklenmeli sucuk yerine verilecek bir çok sağlıklı şey var kahvaltı da market sucuğu ne kadar sağlıklı hepsi kemik kemik robottan gecirilip sucuk hLine geliyor 🤮
GSevilay65 Aslananne1 şöyle anlatım kızımın yediği sucuk market sucuğu değil bu birincisi kızım için eşim sucuğu bildiği tanıdığı yerden getittirio afyondan o yüzden içim rahat şekilde yiyor ve bu zamana kadar hiç bir sağlıksız ürün vermedim vermemde çok iyi araştiririm
Eailesi4 Zuleyhadere sabahları kuymak sebzeli yumurta pankek kıymalı yumurta omlet patates kızartması yapıyorum bunları bı denemenizi tavsiye ederim 1 yaşı geçtiyse menemen pişi poğaça cicibebe yle ilgili internetten araştırın hiç bir doktor önermiyor
CihangirAslan0 Zuleyhadere sabah yunurtayl peyniri karıştırdım yanınada şeftali rendeledim öğlen patates havuç soğan ve kemik sulu çorba akşama da muzlu bisküvili pirinç unlu mama yaptım
cemreninannesi_ Zuleyhadere 10 aylık 3 ana 2 ara öğün + anne sütü veriyorum yayla çorbası verdim öğle akşama da zeytinyağlı kereviz ara öğün de cevizli muz ile şeftali
cemreninannesi_ Zuleyhadere cici bebe çok şekerli olduğu için doktorlar önermiyor gereksiz şeker yüklüyorsunuz çocuğa kendiniz yapabilirsiniz bebe bisküvisini
momofdragon Kahvaltı ; Tereyağlı yumurta, patates haslama, tuzsuz çeçil peyniri Öğle ; tarhana corbası ve yoğurt Ara öğün ; yarım şeftali Aksam ; haşlama patatesli kuzu eti, yoğurt (11 aylık)
Maviim Zuleyhadere Sabah yumurta ile salatalık yiyor bazen ekmekle beraber, öğlen sebze çorbası veya tarhana çorbası içiyor akşamda biz ne yiyosak ondan veriyorum ama her zaman sevmiyor yemiyor zaten yediği herşeyden az yiyor asla bitirmiyor, birtek tarhanayı hiç bırakmadan içiyor… su delisi bol bol su içiyor ve günde 3-4 kere de mama içiyor
tunasmom Lalinn merhaba öncelikle ben 6 aylıktan itibaren blw uyguladım yani tuna ek gıdaya başladığından beri önüne koyulanı yemeye alışkın ilk zamanlar yiyeceği yemek örneğin brokoliyse birkaç tane önüne koydum keşfetmesini ağzına götürmesine fırsat verdim karnı doyması için kendim çatalla ezerek ekstra kaşıkla yedirdim bunu diğer besinlerede uyguladım öncelikle kaşık mamayı bırakmalısınız artık boğulur endişesiyle genellikle bebeklerin eline yiyecek vermekten kaçınıyorlar bebeğinizin besinlerle tanışmasına müsade edin bırakın üstünü etrafı kirletsin malesef bu şekilde yemek yemek konusunda özgüven kazanıyorlar ona özel kaşık çatal alın eline tutturun ağzına götürmesine teşvik edin ve beraber yemek yiyin sizi yerken izlesin size yedirmesini isteyin ağzınızı açın o yedirsin mesela sevdiği şeylerden başlayabilirsiniz pirinçleri mıncıklasın yoğurdu her yerine bulaştırsın 😊 Temizlemesi zahmetli ama izlemesi bir o kadar keyifli tatlı oluyorlar 😊 Bir de tuna şarkı söylememi çok seviyor ona eğer yemiyorsa şarkı söylüyorum dikkatini kendime çekiyorum o şekilde ağzını açıyo bazı besinlere karşı önyargılı olabiliyor bugün ıspanak yedirdim uzun süre yemediği için unutmuş tadını şarkıyla oyunla yedik
Lalinn tunasmom evet çok doğru söylüyorsunuz,mamayı bırakmam gerektiğini zaten anladım aslında bir kaç gündür asla yemek istemiyor ve ben de yaparken saçma olduğunu bilerek yapıyorum çünkü kızım neredeyse 1,5 yaşında artık mama yaşını geçti ama ben yerine bir şeyler koyamadım.Çok besin var tabiki ama hep doymaz korkusuyla mama yedirdim.Şimdi mesela önüne koydum(ki denedim de zaten) ama hepsini yerden topladım böyle bir durumda aç mı kalacak? Nasıl ilerlemeliyim?
tunasmom Lalinn yerden topladığınız yiyeceklerden çatalla ezerek yedirmeyi deneyin hiç ağzına götürmüyor mu ?