tunasmom benim kızım 14,5 aylık ben hâlâ böyle kahvaltılıklar yediremiyorum,çocuğun da günahını almayayım aslında ben pek koymadım önüne mama şeklinde kâse maması ile başlıyor güne,ve diğer kahvaltılıkları koyunca doymuyor siz nasıl ilerliyorsunuz biraz detaylı anlatır mısınız rica etsem?