busesf17 2. Ve 4. Ayında rotarix ve bexsero aynı anda yapıldı, rotarix zaten ağızdan yapılıyordu bir yan etki yaşamadık, bexsero biraz ateş uapabilir dedi doktor aşıdan hemen sonra ve 6. Saatte calpol verdirdi, sornasında ateş çıkarsa calpol dedi ama 38 bile olmadı, uyudu kızım da. 5. Ve 7. Ayda da nimenrix yapıldı. Doktoru ile görüşüp Ekim ayında grip aşısı düşünüyorum. Özel aşı kapsamında bir de kızım 9 yaş civarında hpv yapılacak. Bütün aşılar benim için ok. Devlet veya özel bütğn hepsini yaptırdım, yaptıracağım da.