merkursavascisi_06 ben eskiden oğlum uyanıkken etrafı toplayı süpürge açardım, sonra onu uyuttuğumda da toz alıp yer silerdim ütü yapardım mutfak yemek derken akşama kadar ayakta kalırdım.. artık düzeni değiştirdim oğlum uyanıkken bütün işlerimi yapıyorum sonra onu uyutup kendim de dinleniyorum.. süpürge açarken mutlaka üstüne oturup milyon defa tuşuna basıp kapatıyor yine de onunla yapıyorum sonra toz alıyorum ona çok karışmıyor vileda yaparken de kovamı yüksek bir yere koyuyorum lazım oldukça indirip tekrar kaldırıyorum başka çare yok çünkü sürekli kirli suyla oynamak istiyor. zor oluyor ama en azından bana da zaman kalıyor 1,5-2 saat dinleniyorum uyandığında da beraber mutfağa geçiyoruz onun önüne yiyecek bişey koyup bende yemek yapıyorum bu şekilde bi rutin oluşturduk